Hej! Trots att jag tillryggarlagt ca 60 mils cyckling på en cyckel som väger som en Ford Fiesta, senaste tiden känner jag mig inte riktigt redo att ge mig på Vättern rundan, Jag införskaffade ett start bevis för en tid sedan.
I min enfald trodde jag att det var rena Söndags turen,
jag har kommit till insikten att jag gärna deltar i Vättern rundan, dock inte med min bepansrade Cresent på 22-25 kg. Jag orkar nog, men jag är övertygade om att det blir mera plågsamt än njutbart, därför satsar jag på att testa nästa år, med lämpligare cyckel, kläder,med lite mera erfarenhet, & många flera mils träning, igår cycklade jag 78 km i relativt högt tempo,
väl hemkommen ville jag aldrig mera se en cyckel, men idag längtar jag efter at cyckla 100km imorgon!?
Jag antar att ni som är cyckel bitna känner igen det här, så jag förmodar att jag nu är fast i cyckel träsket??
Mitt start bevis till årets Vättern rundan är till salu
efter moget övervägande.
NR 13817 Start tid 03:20 (Ola Johansson) Har köpt av honom, Gubben som cycklat 10ggr,
Pris 800kr.
Skicka en mail om ni är sugna, el vet nån som jagar ett start bevis.
Hälsn Raffe.
I min enfald trodde jag att det var rena Söndags turen,
jag har kommit till insikten att jag gärna deltar i Vättern rundan, dock inte med min bepansrade Cresent på 22-25 kg. Jag orkar nog, men jag är övertygade om att det blir mera plågsamt än njutbart, därför satsar jag på att testa nästa år, med lämpligare cyckel, kläder,med lite mera erfarenhet, & många flera mils träning, igår cycklade jag 78 km i relativt högt tempo,
väl hemkommen ville jag aldrig mera se en cyckel, men idag längtar jag efter at cyckla 100km imorgon!?
Jag antar att ni som är cyckel bitna känner igen det här, så jag förmodar att jag nu är fast i cyckel träsket??
Mitt start bevis till årets Vättern rundan är till salu
efter moget övervägande.
NR 13817 Start tid 03:20 (Ola Johansson) Har köpt av honom, Gubben som cycklat 10ggr,
Pris 800kr.
Skicka en mail om ni är sugna, el vet nån som jagar ett start bevis.
Hälsn Raffe.