• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Värstingakuten?

Jag blir bra sotis när jag ser ett gäng ungdomar som får äran att vistas i naturen på det viset.
Denna serie är ett levande bevis på att naturen kan få oss att må bättre och hitta en linje i livet.
Man ska väl tänka på att det är TV jag pratar om , men jag tycker att initiativet är grymt bra.
Finns det liknande "miljöträning" i Norden eller i Europa?
Kul grej :)
 
Alla som vistas ute i naturen har nog kännt att man mår bättre, åtminstone gör jag det. Tycker det verkar som en bra behandlingsmetod för dessa ungdommar. Det finns liknande åtgärder i Sverige vet jag, tror de har något sådant i Bollerup.

/mattias
 
men det är som sagt tv, som jag skrev så det ska tas m en nypa salt, men iden att hitta sig själv tycker jag e intressant . Om sen undomarna är bortskämda eller inte skiter jag fullständigt i.