• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Vänner Sökes!

Hej! Vore kul om vi kunde bli vänner. Så lägg upp mig som vän och kontakta mig så kan vi byta information om vad vi gör och vem vi är. Jag älskar att jobba med datorn som redskap hemifrån. och när jag inte jobbar så älskar jag att fiska och resa när tillfälle ges. Jag tycker mycket om att hjälpa personer finna sin väg till sin dröm eller att kunna njuta av livet och var dag det ger oss. Ska starta ett nytt företag nästa vecka det vore kul att berätta lite om men skicka mig ett mail vet jag på medyl@klippan.seths.se eller logga in på skype fiskaguld

Ha en bra dag
Lars Andersson