Vänerpaddling från Åmål - lördag 26:e?

Jag besöker Dalsand helgen i vecka 17.
Jag tar med mig min Pärla för att få känna lite på Vänervattnen utanför Åmål. Finns här någon som känner trakten och som skulle tycka det vore roligt att under några timmar guida en paddelsugen insjöpaddlare från Tranås?

/mvh David S

Jag besöker Dalsand helgen i vecka 17.
Jag tar med mig min Pärla för att få känna lite på Vänervattnen utanför Åmål. Finns här någon som känner trakten och som skulle tycka det vore roligt att under några timmar guida en paddelsugen insjöpaddlare från Tranås?

/mvh David S

Ingen?! Vad är detta?! :)
komigen nu!

/david

Jaha, dags för mig att få syn på detta NU!!!

Å här har jag paddlat omkring i Vänern aldeles ensam.....! Säg till nästa gång du är p åväg häråt, så ska jag försöka skärpa mig!

Jaha, dags för mig att få syn på detta NU!!!

Å här har jag paddlat omkring i Vänern aldeles ensam.....! Säg till nästa gång du är p åväg häråt, så ska jag försöka skärpa mig!

kul!
Det är inte helt omöjligt att jag kommer till Åmålstrakten igen kring den 16:e juni. Lite osäkert än så länge.
/David

kul!
Det är inte helt omöjligt att jag kommer till Åmålstrakten igen kring den 16:e juni. Lite osäkert än så länge.
/David

16:de är en......måndag, och jag jobbar eftermiddag. Har Åmåls-stranden 5 meter från fabriksväggen, så jag lär väl se dig paddla förbi....!

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg