.... till jämtlands eget forum
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Välkomna
- Trådstartare Staffan Andersson
- Start datum
Tack eller lycka till.
Brukar besöka landskapet där jag växte upp några gånger per år, så kanske kan man nån gång hitta nåt vettigt här i Jämtlandsforumet eller vara med och styra upp nån aktivitet. Det är ju ett av de bästa frilufts-landskapen i alla fall. (Ett debatterbart påstående kanske hehe).
Brukar besöka landskapet där jag växte upp några gånger per år, så kanske kan man nån gång hitta nåt vettigt här i Jämtlandsforumet eller vara med och styra upp nån aktivitet. Det är ju ett av de bästa frilufts-landskapen i alla fall. (Ett debatterbart påstående kanske hehe).
Jämtland
Jämtland förtjänar helt klart sitt eget forum, mycket bra!
Jämtland förtjänar helt klart sitt eget forum, mycket bra!
Sa bra! Sitter just nu pa Island dar det regnar i ca 90° vinkel, inte speciellt kul sa har nagra dagar fore jul... sarskilt inte nar man far rapporter fran "snalla" kompisar om hur mycket det snoar och vilket fint vader det ar hemma i Jamtland! Har bott dar de senaste sex aren, tills jag flyttade hit i september, och jag maste saga att rotterna nog vuxit djupare an jag trodde. Just nu har jag hemlangtan... ska bli skont att aka till riktiga HEMMA en svang i januari. Vi kanske ses pa nagon fjallsluttning?
;-)
;-)
Sa bra! Sitter just nu pa Island dar det regnar i ca 90° vinkel, inte speciellt kul sa har nagra dagar fore jul... sarskilt inte nar man far rapporter fran "snalla" kompisar om hur mycket det snoar och vilket fint vader det ar hemma i Jamtland!;-)
Tyvärr är de rapporterna inaktuella, för i skrivande stund är det +3,6°C i Östersund och det fina snötäcke vi hade är på "god" väg att försvinna...
...men glada åt forumet är vi!
Så vad blir den första stora diskussionen/aktivitetsuppstyrningen, tro?
Jag hoppas på lite toppturer efter nyår
Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag är för eller emot Jämtland.
Då är du för. Livet blir gladare när man väljer det positivare alternativet. För det är ju inget större etiskt dilemma det gäller, eller hur?
Sant, jag är nog för.
Jag ville bara lämna ett bidrag till en diskussion om Jämtland.
För!!!
Jag är helt klart för Jämtland! Alla jag känner som kommer därifrån är jättetrevliga.
Fast länge tänkte jag att Jämtlandsfjällen kan väl inte vara så mycket att vandra i...DET ÄR DET VISST!!! Har vandrat där flera gånger de senaste åren och kommer säkert att återvända1
Hälsn BM
Jag är helt klart för Jämtland! Alla jag känner som kommer därifrån är jättetrevliga.
Fast länge tänkte jag att Jämtlandsfjällen kan väl inte vara så mycket att vandra i...DET ÄR DET VISST!!! Har vandrat där flera gånger de senaste åren och kommer säkert att återvända1
Hälsn BM
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg