Vilka väderssidor använder ni?
Smhi.se
Yr.no
Jag skulle vilja hitta en sida där man kan se även vilket väder det har varit, tips?
Smhi.se
Yr.no
Jag skulle vilja hitta en sida där man kan se även vilket väder det har varit, tips?
Yr.no har ju en mycket detaljerad "Været som var" - avdelning.Vilka väderssidor använder ni?
Smhi.se
Yr.no
Yr.no har ju en mycket detaljerad "Været som var" - avdelning.Vilka väderssidor använder ni?
Smhi.se
Yr.no
Yr.no har ju en mycket detaljerad "Været som var" - avdelning.
Däremot så har de lyckats totalbomma 9 dagar av 9 för Jotunheimen nyss, men det händer väl den bäste (SMHI kom dock betydligt närmare den bittra sanningen). Låt oss säga att jag fått min utrustning grundligt testad tack vare missen, och äntligen kunnat skriva en realistisk recension på mitt lilla tält .
Montane Minimus regnställ. Höll fint för dygnet runt-ösregn på tvären, utom tyvärr (som vanligt) det "vattentäta" blixtlåset, som gav sig efter några timmars frontalattack. Tack och lov gick jag inte hela tiden i motvind .Ha ha! Regnkläder då? Poncho eller jacka?