• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Vad vill du bli när du blir stor?

Jag blev inte allt jag ville bli, men jag blev nåt jag ville bli, plus en del grejer som jag inte visste att jag ville bli. Men inte så mycket som jag inte ville bli.

På det stora hela är det bra sjukt mycket trevligare att vara stor än att inte vara det.

Ja. När jag blev vad jag blev insåg jag att det var det jag ville bli. Om jag blir ännu större hoppas jag att jag fortfarande är vad jag vill vara.

När jag var liten skulle jag bli allt. Prova på allt efterhand. Sedan blev jag äldre och fick lära mig att man inte får vara utrikeskorenspondent ena dagen, polis nästa, varmluftsballongfarare den tredje och konditor den sista. Då ville jag inte bli vuxen, för om man var barn så kunde man ju ha det så (i fantasin i alla fall...) Nu har jag fått nöjt mig med ett jobb. Nöjd? Jepp. Kommer jag att fortsätta med det resten av livet? Icke!

avslutad210712

Gäst
Skulle inte tro det men å andra sidan var det väl knappast så vanligt med datanissar när jag var liten så jag såg det aldrig komma :)

Fast att jag blev "något med teknik" kan knappast ha förvånat så många.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg