clindh
Forumvärd
Nu har vi kört några månader sedan vi gjorde det stora ombygget av Utsidan. Vi har ju en hel del förslag på funktioner tidigare i forumet här, men jag tänkte ändå höra med er vad ni tycker är "prio ett" på nya funktioner, innehåll, struktur etc på Utsidan?
Vad skulle göra Utsidan ännu roligare/bättre/enklare att använda?
Några saker jag själv funderat på:
- rutter i kartan; ladda upp egna färdspår etc
- register över vandringsleder mm, med recension, kartvisning etc
- grupper; starta egna grupper med gemensam blogg, album mm - för polarna, klubben, expeditionen
- utrustningslistor; skapa flera olika, dela med sig
- tagga; sätta egna taggar på eget och andras material på sajten
- utökat och förbättrat företagsregister
Synpunkter på detta, eller egna förslag?
(Recensioner - ja det skall vi rycka upp, redan bestämt. Vi har ett antal bra kandidater som ansökt som tjänsten " biblotekarie till produktregistret", men det hamnade tyvärr på mitt bord att välja en så det har blivit lite liggande när jag är nere i kodgruvan.... Men det kommer.)
Vad skulle göra Utsidan ännu roligare/bättre/enklare att använda?
Några saker jag själv funderat på:
- rutter i kartan; ladda upp egna färdspår etc
- register över vandringsleder mm, med recension, kartvisning etc
- grupper; starta egna grupper med gemensam blogg, album mm - för polarna, klubben, expeditionen
- utrustningslistor; skapa flera olika, dela med sig
- tagga; sätta egna taggar på eget och andras material på sajten
- utökat och förbättrat företagsregister
Synpunkter på detta, eller egna förslag?
(Recensioner - ja det skall vi rycka upp, redan bestämt. Vi har ett antal bra kandidater som ansökt som tjänsten " biblotekarie till produktregistret", men det hamnade tyvärr på mitt bord att välja en så det har blivit lite liggande när jag är nere i kodgruvan.... Men det kommer.)
Senast ändrad: