• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Utveckling av Edsviken.

Tjenare, Har en fundering på att försöka utveckla den boulder (potentiella klätterväggen) ute vid Edsviken. Vem är det som är markägare där?
Området ligger vid koordinaterna X:6592013 och Y:1623936 i 5km-ruta 10 I 8e.
/Johan

förklara lite närmare var...

kan inte kolla på en karta men har bott i området och vet ganska väl vem som äger vad...vilken väg ner mot edsviken tex...eller närmaste bostadsområde...typ...hälsar anna

Väg vid Edsviken

Tror vägen heter Landsnoravägen om jag inte är ute och cyklar.
Klippan ligger i närheten av ett konferenscenter

det är tco...

som äger sjöberg...som den där stora konferensgården heter...mycket mark omkring...förmodligen hamnar då väggen inom kursgårdens område...men...är det precis vid kvarnen (landsnora kvarn) så är det lite kommunal mark där...för övrigt är det nästan bara privattomter...och en del kommunala områden...jag blir så himla nyfiken...måste dit o kolla om det var där jag ålade runt som yngre...messa mig så får jag hänga på snälla! 0706733171 anna

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg