När man skriver "utsidan.se" i adress fältet kommer man nu till denna sida. För gick det att skippa att skriva www först men ny tycks man vara tvungen. Använder firefox som webbläsare, fast det ser man dock av bilden... Är det fler än jag som upplever detta fenomen?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
utsidan.se utan www
- Trådstartare oscarsundholm
- Start datum
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Är det verkligen ett problem?
Jepp, så är det för mig med. Jag trodde att sidan låg nere ganska länge. Sedan förstod jag.
Lite problem för mig, alltså. Om det är ett problem för normalbegåvade vet jag inte.
Lite problem för mig, alltså. Om det är ett problem för normalbegåvade vet jag inte.
talthoff
Forumvärd
Tack för felrapporten, skall fixas.
Och då kommer det fungera som förr, dvs. man styrs om till www.utsidan.se
-Thomas
Och då kommer det fungera som förr, dvs. man styrs om till www.utsidan.se
-Thomas
Trots att jag är en sopa vad gäller datorer och ibland utsätts för 'informationscensur', har det blivit en vana att prova olika varianter. På nåt sätt kommar man alltid åt det man vill...men tid är bland det dyrbaraste man har. Dagar passerade kommer aldrig igen.
peter
peter
Tack nu fungerar det igen!
Staffan det är egentligen inte ett problem men tydligen har fler än jag trott att sidan har legat nere innan man kommit på att testa att skriva med www. Sedan är det en gammal vana att inte skriva med www varje gång man besöker en sida.
Staffan det är egentligen inte ett problem men tydligen har fler än jag trott att sidan har legat nere innan man kommit på att testa att skriva med www. Sedan är det en gammal vana att inte skriva med www varje gång man besöker en sida.
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg