Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Från England brukar jag beställa från: Field and Trek har ofta riktigt bra priser. Likeys, hyfsade priser, har man tur hittar man det man vill ha till nedsatt pris. Amazon.uk har allt möjligt mellan himmel och jord. WebTogs har inte specialerbjudanden så ofta men när de väl har det så kan det vara på dyrgripar som WesternMountaineering och div tält. Ingen frakt när du beställer för mer än 300£.
Skor kommer ibland från Milletsports eller ActiveInstinct, de har samma ägare och personal, har inte listat ut skillnaden mellan de båda. Ofta nedsatt pris.
Alla engelska internetbutiker jag varit i kontakt med har varit mycket lätta att göra med, kundsupporten har varit underbar och transporten är ofta snabbare än från svenska företag.
Min tyska skidleverantör Sport Conrad de säljer ut förra och förrförra säsongens skidor till riktigt bra pris. Hyfsade paketpriser. Kundservicen lite seg med att svara på mail.
Bra tips. Handlade precis ett NeoAir Large liggunderlag till ett 30% lägre pris än i Sverige
Enligt uppgift finns dessutom allt som går att beställa på hemsidan i lager
Europas största urval av Haglöfs - säger dom i all fall på sin hemsida.
Vet inte om priserna är bra också, har bara handlat tält (Vaude) där till bra (extra)pris, gick mycket smidigt.