• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Uteliggare

Jag tror skillnaden ligger i om man är uteliggare av fri vilja eller ej... (för att vara lite moralisk)

Jag försökte plantera idén att sova med grabben (2år) i tältet på gräsmattan, bara för att det är skoj. Om jag säger så här - det har ännu inte hänt. Min sambo är definitivt ingen uteliggare, vilken definition man än väljer... Men snart börjar han jobba medan vi andra två har sommarlov - då ni!
 
Heja Karolina, det ska indoktrin,,,,,, jag menar BÖJAS i tid om det roligt ska bli,,,,,,, (eller var det krökas)?
 
Kämpa

Jag tror skillnaden ligger i om man är uteliggare av fri vilja eller ej... (för att vara lite moralisk)

Jag försökte plantera idén att sova med grabben (2år) i tältet på gräsmattan, bara för att det är skoj. Om jag säger så här - det har ännu inte hänt. Min sambo är definitivt ingen uteliggare, vilken definition man än väljer... Men snart börjar han jobba medan vi andra två har sommarlov - då ni!

Hoppas du vinner kampen och får grabben på rätt bana i livet. För tänk om han blir en golfare .....
fy f så illa det kan bli för dagens ungdom... Vi har ett stort samhällsansvar.