• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Ut i världen efter lumpen ??

Tjenna
Rycker in i lumpen nu i januari. Ska ligga inne hela året, rycker ut i december. Men vad ska man göra sen? Ska förmodligen plugga till nått skoj, men vill ju gärna ut lite i världen först. Om det finns nån i samma sitts, hör gärna av er, eller kom med ett bra förslag om vart man ska nånstans. Vill gärna långt bort, till ett varmt land.
Höres

Jag var nära på att skriva en bok - 1000 saker att göra efter lumpen -. Här kommer ett axplock ur innehållsförteckningen:
Resa: Nya Zeeland, Canada, Alaska, USA.
Säsonga: Alperna, Sverige, USA, Canada
Äventyra: Expeditioner

Du gör 12 månader alltså? Då får du ungefär 20000 i muckbidrag va? Det räcker till en del, men som KB/PB får man 40000, det öppnar upp lite... Vad gäller reskompis så är jag överygad att du kommer hitta likasinnade innom din pluton/kompani som vill göra samma sak som du.
go tur/Samme

vafalls!! muckbidrag.. på min tid fick man betala för att man hade slösat på befälens tid.. ajajaj, vad skall det bli av den försoffade nintendogenerationen.. *

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg