• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Ung i västernorrland/Sverige

Hejsan!
Jag gillar det mesta som sker ute i naturen, skulle älska att kika på tjäderspel, vill lära mig paddla ect.
Finns det inga andra tonåringar som mig i Västernorrland?
Jag är 17 år, men ett år hit eller dit spelar väl ingen roll. Själv är jag väl ganska ovan, men jag skulle vilja prova det mesta, kanske skulle vi kunna vara ett gäng som gjorde en tur?

Bor ni långt bort kan man ju alltid snacka lite över msn.

Syns!

/Anna

Hejsan!

Hej!

Ja tjäderspel är riktigt roligt att titta på! Är mkt i naturen som är roligt! Jag är 20 år och bor mellan sundsvall och östersund.. skulle vara roligt att prata med nån annan som har samma intresse. Kan ju prata på msn om du vill,

Ha det fint! Daniel

Senast redigerad av en moderator:
Hitta en naturkompis för livet

Hej jag älskar det mesta som har med natuen att göra och jag vill järna paddal och se orspel med dig.
Jag bor i sthlm nu men jag har planer på att flytta till norrland ocg jag skall se på en gård på tisdag som jag är intreserad av. Är alltid kul att lära känna andra personer som har samma intresen som en själv. Jag gillar även att åka skoter och att jaga,fiska,vandra i fjälle mm. Hoppas du vill höra av dig och att vi kan få lära känna varan dra och hitta på en massa kul tillsammans.

Ha det bra Magnus

goransson.magnus@hotmail.com

Hejsan. Jag är också en 17 årig tjej (men snart 18). Bor i Umeå-trakten. Älskar att vara ute i naturen och götta sig. Fjällvandra, paddla, mtb, jaga/fiska, skidor..allt! (funderar också på att skaffa katamaran eller jolle). Jag kanske ska kortfatta mig: jag älskar att vara ute i naturen och prova på olika aktiviteter och nya grejor (över huvud taget). Hör gärna av dig, jag har msn. Själv har jag svårt att finna ungdomar i min egen ålder med samma interesse som jag.

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg