Underwater Kinetics?

I ett anfall av snällhet skänkte jag bort min mini Underwater Kinetics reservlampa föregående vandring. Nu har jag varit runt på frilufts- och dykbutiker i Stockholm, men finner ingen ny någonstans. Känner någon till var jag kan finna en ny, minsta modellen, den med 2 st. AAA batterier?

Mvh Raskesven

Hej Dan.

Tyvärr vet jag inte någon återförsäljare i Sverige idag. Det kan vara värt att göra en sökning genom tex Google.

Om det inte skulle hjälpa så kan du maila Peter Hjortberger på Fällkniven i Boden. De var deras generalagent tidigare. De har dock slutat med det pga den satsningen på den egna knivtillverkningen.

Du skulle dock ändå kunna skicka ett mail till dem och fråga om tips.

~Paul~

http://www.fallkniven.com/sv_index.html

Är...

det en sån här ?
bild.asp

Har för mig att jag såg en på Wildmarksshopen här i Luleå, du når dem på 0920-100 52...de har en webbsida åxå men hittade ingen UKE (som modellen heter) där...

/Anders B

Fina fisken, där var den ju, tack för det. Getout tar 170 spänn och Silvergran 134 spänn för lampan.

Inte för att det spelar någon roll för mig men som anekdot..Getout anger vattentät till 150 m djup och Silvergran till 50 m.

Raskesven

Re: När...

brook; sa:
du ska ge bort nästa bra-iga friluftspryl så står jag först i kön ! ;)

/Anders B
Nja, vissa specifika krav måste vara uppfyllda. Du måste vara 14 år, och med verkligt bedjande blick göra klart för mig att det känns lite ruggigt att gå ut själv mitt i natten i mörka granskogen och söka upp en bra plats....;)

Raskesven

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg