Tyskarna tillbaka

Nu är http://www.rapadalen.de uppdaterad med bilder från de tyska Sarek-konässörernas senaste tur. Och vilka bilder de hade med sig tillbaka denna gång! Makalöst! Nästa år är det jag som springer omkring där uppe i september och oktober.

De verkar ha haft riktigt tur med vädret dessutom. Kan man kanske hoppas på någon form av rapport här på utsidan? Lukas är medlem har jag förstått.

Rapporten kommer... men dröjer

tjonsson; sa:
Kan man kanske hoppas på någon form av rapport här på utsidan? Lukas är medlem har jag förstått.
Hej Thomas, visst! Rapporten kommer - jag tänkte först färdigställa sidan. Just nu arbetar jag på 'Preview' funktionen i kartsektionen.

Jag tänkte att inte hänsvisa på sidan här innan den är färdig :) ...det funkade tydligen inte.

Hej så länge, Lukas
[Ändrat av laurentiusweg 2004-11-15 kl 21:18]

tyskarna

Vilka underbara bilder!
Vilka är dom? Någon som vet om de också skrivit några berättelser från turerna?
Nu har man ännu mer att titta på och drömma om till nästa sommar..

avslutad210712

Gäst
haskell; sa:
tjonsson; sa:
Nu är http://www.rapadalen.de uppdaterad med bilder från de tyska Sarek-konässörernas senaste tur. Och vilka bilder de hade med sig tillbaka denna gång! Makalöst! Nästa år är det jag som springer omkring där uppe i september och oktober.
Wow! Läckra bilder!
Det känns som om man själv vandrar vid fel tid på året... ;)

Personligen känns det som att jag borde gå en fotokurs när man ser så fina foton :)

Tack!

Tack Lukas, Thomas och alla andra som gjort det möjligt för oss alla att njuta av dessa proffsbilder.
Så härligt att i höstrusket kunna drömma sig bort med hjälp av detta. STORT TACK.
/Vonsan

Nu har jag bråttom att färdigställa sidan...

Puh, det verkar som att jag skulle färdigställa kartnavigationen så snart som möjligt nu, när ni alla tittar omkring på sidorna. Jag hade helt enkelt inte räknat med så stor uppmerksamhet innan jag själv har skrivit redovisningen här med länken till sidan. Geografisk navigation har jag alltid drömt av när jag förberedde mina vandringar.

Det är i alla fall skönt att ni gillar foton, tack för det! Hoppas att jag kan avsluta presentationen nästa Söndag, veckan därefter har jag konserter i Huddersfield och Cracow. Jag är ännu skyldig 2003-rapporten, jag lovar...

Lukas

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Lars G A "Vi ska gå i Sarek" sa tyskarna. Och simma hem? Fjällvandring 60

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg