Tunabergsträffen?

Tunabergsträffen!?!

Om det är instruktörsträffen i Tunaberg som du menar så går den av stapeln den 26 -27 oktober. Information om träffen och möjlighet till anmälan kommer komma ut i Bergsport och på förbundets hemsida

/Niklas Fernqvist
[Ändrat av niklasfernqvist 2002-08-19 kl 08:22]

Tunabergsträffen!

Nej, inte instruktörsträffen, utan den traditionstyngda, årliga, supertrevliga träffen som ordnas av Tunabergs Högfjälls- och klätterklubb, med bastu, trerätters meny och sportdryck (och en del klättring också...). DEN träffen som går nån gång nu snart, vet bara inte vilken helg. Nu har den fått reklam, hoppas nån kan upplysa mej och forumet om tidpunkten också.
Förare ja... det ryktas ibland att den är på gång... vi får väl se. Nu ska ju Springsteen komma, så föraren kanske också dyker upp. Det existerar två gamla förare i kopierade versioner. Båda är rätt roliga att läsa, ingen av dem hjälper dej att hitta på berget.
Prata med nån veteran på träffen!

Björn

Datum!

Får väl svara själv så det blir gjort (fick ett mail nyss). 21-22 september är det dags att jamma loss. Fast det börjar redan fredag kväll för dom som hinner dit.

Björn

Förare

Se dagens inlägg.

Jag har premiär för den nya föraren (Förföraren)

Nu till helgen på Tunabergsträffen. Kommer du inte dit kan du beställa ett ex genom att skicka ett -post till fiander@telia.com. Den kommer att kosta 60:- och det är en förutgåva i A5-format.

Var ligger Tunaberg?

Fick också mailet om denna tradiontionsrika träff och tyckte det lät väldigt kul. Men som ganska ny i gamet vet jag inte exakt var Tunaberg ligger.. Hur åker man dit på bästa sätt? (med bil från Stockholm stad). Ungefär vilken typ (grad) av klättring är det där? Jag klättrar ju inte åttor direkt...

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg