Trevlig sajt!

Jag tänkte bara säga att det här är den bästa sajten som jag hittat inom det här området. Nivån är bra i forumet. Recensionsidan börjar bli riktigt bra och innehåller ganska många artiklar. Sajten är bred men jag saknar ett forum för löpning eller jag kanske har missat det.

Tack för en bra sajt!

Ett forum för vanligt fiske behövs även.

Jag kan tänka mig att ni vill nicha er och därför anser att det finns andra sajter för detta men det är ju faktisk ingen större nackdel att även ha forum för vanligare sporter. Inte vad jag kan se i alla fall.

mvh

clindh

Forumvärd
Fiskeforumet är öppet för allt icke-motoriserat handredskapsfiske, det är bara beskrivningen som är lite för snäv - jag fixar den.

Löpning tycker jag passar i Träningsforumet, eller varför inte Multisport.

Löpning är löpning. Multisport är multisport.

Mountainbike ingår också i multisport men har ett eget forum.

Det bästa tycker jag är att göra forumen så nichade som möjligt så man hittar vad man letar efter.

mvh

crazy; sa:
Det bästa tycker jag är att göra forumen så nischade som möjligt så man hittar vad man letar efter.

Det hjälper ju bara om folk lägger sins inlägg rätt från början och det är ju en mycket from förhoppning.
Dessutom ska man ha i åtanke att de flesta trådar spårar ur mer eller mindre efter att antal inlägg eftersom de tenderar att fokusera på valda delar av det ursprungliga inlägget eller andrra svar.

Det hjälper ju bara om folk lägger sins inlägg rätt från början och det är ju en mycket from förhoppning.
Dessutom ska man ha i åtanke att de flesta trådar spårar ur mer eller mindre efter att antal inlägg eftersom de tenderar att fokusera på valda delar av det ursprungliga inlägget eller andrra svar.
[/QUOTE]

Vad jag kan se har inte det där någon relevans för det jag skriver utan är en annan diskussion mer om seriositet eller mänskligt beteende.
Mao den som sa det han va det. :)

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg