Nu var det fyra veckor sen jag opererade korsbandet. De första två veckorna gick väl helt okej, jag blev bättre och bättre hela tiden och var trött o nöjd med att ligga hemma i soffan. Nu har jag återfått energin o behöver få utlopp för den. Jag kan inte cykla längre än typ 10-15 min på motionscykel, sen blir jag svullen. Jag kan inte heller promenera särskilt långt (känner att jag håller på att överanstränga andra delar av kroppen pga av all snedbelastning när jag går) o jag kan definitivt inte cykla utomhus (för stor risk att slå upp skadan).
Finns det nåt tips för vad jag kan sysselsätta mig med, nåt träningsbetonat o gärna nåt jag kan göra utomhus? Jag har snart rivit ner tapeterna hemma när jag har klättrat runt på väggarna. Har en massa inomhus projekt (en del läsning o lite annat pyssel), men jag blir inte riktigt av med all energi där (och jag bara tappar i kondition hela tiden).
Finns det nåt tips för vad jag kan sysselsätta mig med, nåt träningsbetonat o gärna nåt jag kan göra utomhus? Jag har snart rivit ner tapeterna hemma när jag har klättrat runt på väggarna. Har en massa inomhus projekt (en del läsning o lite annat pyssel), men jag blir inte riktigt av med all energi där (och jag bara tappar i kondition hela tiden).