• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Trälåda med 24 fack

Om du inte har tummarna mitt i handen

Bygg din egna, det är inte så svårt... så får du precis som du vill ha det + lite mysigt helg pyssel på köpet... :)

Mvh troswe
 
Bygg din egna, det är inte så svårt... så får du precis som du vill ha det + lite mysigt helg pyssel på köpet... :)

Mvh troswe

Nej, jag är den händiga i vårat förhållande kunde nog med enkelhet få ihop lådan...problemet är tiden - den finns inte. Hitta&köpa virke, verktyg, skruvar, sandpapper osv. Och sen själva tillverkningen. Jobba + plugga + familj med litet barn... Lite sömn vore skönt att få ;)

Skämt å sido. Det vore så enkelt att bara köpa det på nätet och få det hemskickat... Jag menar, finns 48 fack så borde väl 24 finnas - eller?
 
Jag Förstår!

Nej, jag är den händiga i vårat förhållande kunde nog med enkelhet få ihop lådan...problemet är tiden - den finns inte. Hitta&köpa virke, verktyg, skruvar, sandpapper osv. Och sen själva tillverkningen. Jobba + plugga + familj med litet barn... Lite sömn vore skönt att få ;)

Skämt å sido. Det vore så enkelt att bara köpa det på nätet och få det hemskickat... Jag menar, finns 48 fack så borde väl 24 finnas - eller?

Ska hålla ögonen öppna! Hittat jag någon låda då ska jag PMa dig!

Mvh troswe
 
Kolla PANDURO under "Spara och förvara", där finns en trälåda med plexiglaslock. Visserligen bara 6 fack, men 4 st lådor hopfästade på något vis, kan kanske bli bra.
 
4mm plyfa i strip, till ramar och botten, vilken fackstorlek inkl djup vill du ha?
6 mm plyfa till ram, rundstav till att bära med.
Beställ en hos snickaren. Måttet 6x4 räcker väl?