Trackingschool Sweden

Den där har vi haft en lång tråd med och om för några år sedan här på forumet.
Inget du ska lägga några pengar på.
Men tråden var rolig, jag utmanade på personspår men det antogs aldrig, ändå kunde han spåra vad som helst när som helst.

Den där har vi haft en lång tråd med och om för några år sedan här på forumet.
Inget du ska lägga några pengar på.
Men tråden var rolig, jag utmanade på personspår men det antogs aldrig, ändå kunde han spåra vad som helst när som helst.

Jag får en kännsla av flummeri då jag kollar in siten. Har försökt att göra en "sökning" i ämnet här på forumet men det misslyckades. Kan du hitta igen tråden och länka?

Ramlar in bara sådär, har läst länken från 2007 och blir lite full i skratt både åt romantikern och prylaren.
Visst kan vi, utan att lägga en krona på någon kurs, bli lite skarpare i sinnena.
Skulle dock aldrig gå i fjällen utan karta/kompas , segla utan sjökort.
.
Roligaste händelsen var nog när jag solo skulle ut på Sörmlandsleden. Flickvännen förfasade sig över att jag inte skulle ha klocka så jag tog fram kompassen och tala om att klockan är typ 11:20 Jag missade på 13 minuter och hon höll tyst. Hade en härlig solovecka.
Visst kan vi vässa våra sinnen och avstå från high-tec gå på low-tec eller no-tec.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg