To Do List

Tänkte skriva ner min to do list när det gäller friluftsliv:

En to do list ändras ju hela tiden, saker läggs till och flyttas från önskade till planerade osv.

En To do list är en lista med:

• Planerade expeditioner
  • Önskade expeditioner
  • Planerade frifuftsaktiviteter
  • Önskade friluftsaktiviteter

Här kommer min To do List:

Planerade Aktiviteter
Vandring i Yunnan i Kina Maj/våren 2010
Fjällräven Classic Augusti 2010

Önskad Aktivitet
Vintervandring Nikka-Abisko
Vasaloppet
Klättervecka i Hongkong

Önskade expeditioner
Vandra Everest Trekken med bestigning av Island Peak
Bestigninga av Keb
Bestigning av Elbrus
Återbesök till MT Blanc

Denna lista kommer fyllas på eftersom tiden går.

Vilken är er To do list?

Vill ni så får ni gärna kommentera min to do list med min Utrustningslista och kommentera vad jag behöver fylla på med:
Min utrustningslista kommer HÄR:

MVH
zzeezz

Senast ändrad:
Tja..

Om jag skulle lista saker som känns hyfsat rimliga att hinna med och att ha kompetens att göra inom närmaste åren så kanske;

-Kajakpaddling på Island, ca 2 veckor. Möjligen Grönland också .. Eller Lofoten?
-Cykling på Island kors-å-tvärs, ca 2 veckor
-Klätter-roadtrip i alperna, inklusive ett besök på Matterhorn, ca 3 veckor
-Dykning i Röda Havet, liveaboard, ca 2 veckor, vill se hammarhajar å delfiner på nära håll..
-Korsa Grönlands inland på skidor. Kanske med hjälp av kite.

På längre sikt vore det härligt att ta sabbatsår/halvårsledigt för att t.ex. korsa Kanada på tvären med cykel, och att göra en längre seglats i egen båt (?) över Atlanten för att kryssa runt i Västindien..

Menmen, senaste åren har det mest blivit helgaktiviteter lokalt. Inte fy ska det heller så länge man har kul.

WoW

Det var inte illa alls där ligger man allt i lä...

Tja..

Om jag skulle lista saker som känns hyfsat rimliga att hinna med och att ha kompetens att göra inom närmaste åren så kanske;

-Kajakpaddling på Island, ca 2 veckor. Möjligen Grönland också .. Eller Lofoten?
-Cykling på Island kors-å-tvärs, ca 2 veckor
-Klätter-roadtrip i alperna, inklusive ett besök på Matterhorn, ca 3 veckor
-Dykning i Röda Havet, liveaboard, ca 2 veckor, vill se hammarhajar å delfiner på nära håll..
-Korsa Grönlands inland på skidor. Kanske med hjälp av kite.

På längre sikt vore det härligt att ta sabbatsår/halvårsledigt för att t.ex. korsa Kanada på tvären med cykel, och att göra en längre seglats i egen båt (?) över Atlanten för att kryssa runt i Västindien..

Menmen, senaste åren har det mest blivit helgaktiviteter lokalt. Inte fy ska det heller så länge man har kul.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg