Tjooho! Skriv till KmR!!!

Hej!

Nu är det dax att skriva en artikel till nästa nummer av Skånes KK egen klubbtidning Kullamannens Röst! Alla är välkomna att skriva, ju mer från klubbens medlemmar desto roigare tidning. Man behöver inte ha bestigit Mount Everest, alla klätterdåd är stordåd!

Skriv om; julfesten, din klätterresa, en kväll på väggen, förra tävlingen, dina hemliga klätterfantasier, en dag på Kjuge, Kullen, nybörjarklättring, knattekul, träningstips, bouldering på hemliga stenen, bokrecensioner, skvallra om roliga människor mm mm

Lämna eller maila din artikel till Dag eller Tina
dag.g@home.se popcorntina@hotmail.com

Va inte en enda jäkel har svarat på ditt fina innlägg Tina.
Så tråkigt. Jag kan alltid hjälpa till om det är något ni behöver. Funderade ni fresten på att gjöra ett Lofoten special nummer?? Isåfall vill jag gärna bifoga några rader. Det är plattsen där jag har mitt hjärta.

Deadline?

G'dagens Tina & Dag!

Sa dar ja, antligen ar jag tillbaka pa ett nagorlunda regelbundet tranings schema. Vilken underbar kansla! Resor kan ju vara forjavliga, man tappar ju kontinuiteten i traningen fullstandigt. Iallafall, nar har ni deadline? Jag ska forsoka hinna med en liten rapport om hur klattringen ar till vardags har i Australien & Adelaide.

Ha det fett!!!

Hallåååååååå Johan!!!

Kul att du är tillbaka! Du måste komma förbi och klättra på tisdag, lova! Deadline är inte bestämt, tidningen kommer ut när vi fått in tillräckligt mycket. Tidigast i mitten av april efter Fontan och alla påsktentor.
Det vore jättekul om du ville skriva om Australien!

Fredrik: Såklart att du ska knåpa ihop nåt om Lofoten, du är ju trots allt Mr Lofot (japp). Jo, och så har jag ditt träningskort. Om inte tidigare så får du det på måndag!

:cool: /tina

Ja men jag vill bara skriva om lofoten om det är ett lofotenspecila nummer som nu ska ge ut. Och tyvärr ses vi inte på måndag, för jag kommer att vara för upptagen med jobb då. Men Jag kommer väl till våran JOrdanienbildvisning.

Nja...

...Tina, tillbaka pa regelbundet traningsschema & tillbaka i Lund ar ju inte riktigt nodvandigtvis samma sak. Men jag lovar att dyka upp en tisdag, fast det blir nog inte for an om ett ar eller sa. Jag har lite plugg & en himla massa klattring att gora innan det ar dags att dra sig hem igen!

Vi hors, jag skickar en liten rapport nagon gang!

Fredrik: Det ska bli ett Lofoten-special nr men det kommer ju att vara lite annat med också såklart.

Johan: Jaha, ojdå. Hmm vi ses väl kanske om ett par år då?

:)/t

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg