Tjohooo!

Det här är den bästa sidan på hela internet! Har sedan en tid tillbaka haft det väldigt lungt på jobbet, så jag hårdbevakar senast inlägg.

Underbart att läsa alla dessa tips om allt från PET-flaskors användningsområden till egenhändigt byggda istorn på tomten.

Vilken fantastisk kunskapsdatabas det här är man läser tills man är rödögd och vill genast dela med sig av sina egna erfarenheter.

Vilket osökt leder mig in på mina opublicerade artiklar.. Hur länge brukar det normalt ta innan de publiceras?

Keep up the good work!

/Ola

talthoff

Forumvärd
undersidan; sa:
Det här är den bästa sidan på hela internet! Har sedan en tid tillbaka haft det väldigt lungt på jobbet, så jag hårdbevakar senast inlägg.

Hoppas din arbetsgivare inte bevakar Utsidan oxå :)

Vilket osökt leder mig in på mina opublicerade artiklar.. Hur länge brukar det normalt ta innan de publiceras?

Vi som driver Utsidan jobbar med Utsidan på vår fritid, så ibland får man ha tålamod.
Men några dagar eller upp till en vecka är väl rimligt, ibland samma timme. Det beror på "kön" av saker som finns att göra.

Det går oxå bra att mejla oss direkt och ställa frågor redaktionen@utsidan.se för att se om det är något som "stoppar upp" publiceringen.

-Thomas

clindh

Forumvärd
Hej, det är jag som är proppen :) Artiklarna behövde lite delrubriker och så för att lätta upp textmassan då det inte finns bilder, så de vart liggande lite längre än vanligt.

Extra mycket nu att fixa nu så man kan ta sportlov nästa vecka, men jag siktar på att de kommer ut innan.

Tack för beröm, det värmer alltid lika gött.

Tackar...

Va bra då vet jag. Det var inte min mening att låta otålig eller så, var bara lite nyfiken..

Sen att jag klumpade till det och inte satte rubriker i texten gjorde ju inte saken bättre ;).

-Alt+Tab till excel-

*He he he* chefen gick förbi :D

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg