• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

tjej trip???

Hej Tjejer (sorry grabbar)

Jag är väldigt sugen på ett par dagar eller längre (eller vad som klaffar) på en liten roadtrip.
Helst ska den involvera att tälta och att klättra. Helst innan vecka 30 eftersom jag börjar jobba då.
Även september och in i hösten går bra.
Jag har bara klättrat ett par månader och då på topprep och som andreman (upp till grad 5 som andreman).

Skulle vara kul att få ihop både nybörjare och erfarna klättrare............Mitt enda krav är säkerhet, trevligt sällskap som har klättring som huvudintresse (obsession).

Nå....vad säger ni.

Sheila

hej Helena

Jajamen, hade ju precis läst om det i bergsport!!!
Men finns det plats och rum för även en nybörjare med stora ambitioner !! :)

Sheila

Klättring i Nissedal

Hej Sheila!

Jag är själv relativt ny i klättersvängarna men helt fast! Har varit lite sugen på att åka med till Nissedal och så länge man inte behöver vara alltför rutinerad så vore det ju kalas! Kanske skulle åka med båda två? Har än så länge en del utrustning men hoppas på att ha införskaffat det sista tills dess iallafall. Det vore ju jätteroligt att komma iväg och få klättra med trevligt sällsakp!!

/Malin

Glad nybörjare =)

Hej hej!

Jag är oxå ny inom klättervärlden, men vill verkligen lära mig mera, är ju helt underbart!!!

Skulle vara kul att hitta ngra att klättra med, både ute och inne, så ni får supergärna höra av er om ni ska iväg ngn dag/kväll/helg!

Ha det bäst så länge =)
Marie

Flera klätterkompisar

Hej Marie,

Jag har klättrat i ca 1,5 år och behöver nu skaffa lite fler klätterkompisar. Klättrar både inomhus och utomhus, försöker att köra minst 1 pass i veckan. Du får gärna höra av dig om du är intresserad av att klättra någon dag.

Detta gäller förresten inte bara Marie... Alla som vill ha fler klätterkompisar är välkomna att höra av sig.

Nu närmast har jag tänkt köra inomhus (domen eller fabben) tisdag 20/7 och torsdag 22/7, vore kul om någon ville hänga med så jag slipper bouldra nu när i princip alla är på semester...

Ha det bra!
Stefan
bergquist.stefan@gmail.com

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg