• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

titta hit!!

hej allihopa tänkte starta ett eget community för för bara tjejer.. commiunityt kommer först och främst handla om dett stort forum men vill att man ska knunna skapa egna hemsidor, självklart kommer man också att kunna vara anonym. I forumet kan man prata om allt men inriktigen är tjejer som har blivit utsatta och kan behöva någon att prata med, ibland kan de va skönt att veta att de inte bara är en själv som har blivit utsatt. Men självklart är alla tjejer välkommna!

vad tycker ni om den ideen?
 
Ointressant för mig. Det blir bara ännu ett community med massa tjejer som skär sig i armarna och skriver "kjamiz" till varandra.
 
Trodde det skrivits tillräcklig mycket om alla åkommor/skador/livsstilar så att de flesta vet att man inte är ensam. Det mesta är väl inte ovanligt längre...

Men så klart vissa kan behöva det. Kanske lite underligt forum att annonsera i bara...

(Här har vi alla olika avvikelser men får redan stöttning av likasinnade ;) )
 
Utsatta för vad ? Sexuellaövergrepp ? ellerannat?
Jag har lärt känna en person för ett tag sedan som visade sig vara psyksjuk - det skulle jag vilja diskutera. Mår skitdåligt för det