Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
tipsar om bra käk
- Trådstartare henkebmtb
- Start datum
Låter bra, sådana tips är tacksamma. Har en egenkomponerad frukost med mjölkpulver och mannagryn mm som är ok. Ska lägga upp den här sedan.
Frukost
Brukar ta med detta i portionspåsar och det är bara vatten i vanlig ordning som ska tillsättas. Mättande och gott. Finns en liknande "fabriksblandning" på Intersport och den här som jag komponerat själv påminner om den.
Brukar ta med detta i portionspåsar och det är bara vatten i vanlig ordning som ska tillsättas. Mättande och gott. Finns en liknande "fabriksblandning" på Intersport och den här som jag komponerat själv påminner om den.
Bilagor
Räcker det om man häller ingredienserna i en kåsa och tillsätter kokande vatten och låta det dra i ett par minuter.
Mvh Dan.
Ja Dan, det fungerar. Receptet räcker till 2 pers ska jag säga också.
..sent using tapatalk
..sent using tapatalk
Ja Dan, det fungerar. Receptet räcker till 2 pers ska jag säga också.
..sent using tapatalk
Jag tyckte väl att det verkade vara en stor portion.
Tack för det tipset Thomas!
Jag har blandat och testat. Gott och mättande det var två rejäla portioner. Blir ny frukostrutin nu.
Jag har blandat och testat. Gott och mättande det var två rejäla portioner. Blir ny frukostrutin nu.
Roligt att höra! Ja, det är ganska rejäla portioner Man står sig bra på det så det passar bra i vildmarken. Smaklig spis!
..sent using tapatalk
..sent using tapatalk
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Vegetarisk käk för fjällvandring??? | Friluftsmat | 4 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg