• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Tips på "naturskön" plats för 30-års fest, Luleå?

Hej!

Lite off-topic kanske men värt att pröva fråga iaf ;)

naturälskande 29-årig kille som ska ha 30-års fest om en månad och söker nåt bra ställe att ha festen på, eftersom jag inte vill vara i nån vanlig festlokal och det blir för mkt folk för att ha festen hemma.

Har du tips på nåt "naturskönt" ställe som ligger i anknytning till naturen och det kanske finns möjlighet att ha någon form av aktivitet annat än att äta & dricka skulle jag vara grymt tacksam!
Det behöver vara i eller omkring Luleå :)

Tack på förhand :)
 
Jag hade tänkt mig nån form av aktivitet före middagen, typ äventyrsbana eller badtunna/bastu, och sen middagen/festen inomhus i nån mysig lokal.
Tack så jättemycket för länkarna, ska kontakta dem och höra vad de kan fixa!

/Tobias
 
Brändön har bastu och tunna, mysig restaurang.
Stugor om gästerna vill övernatta.

Ebbenjarka har en fin bastu, kommer inte ihåg om han har tunna.
Finns övernattningsmöjligheter.

Båda har lite "team-building" aktiviteter att erbjuda.

Örnvik har bastu och tunna.
Har dock inte varit där så jag vet vad övrigt dom har.
http://www.ornviken.se

Men min personliga favorit är att hyra hela VIP-avdelningen på Nordpoolen i Boden.

/Ulf
 
Tack för era tips, kul att få så pass bra respons på en fråga som gällde Luleå-trakten :)
Det blev Örnvik till slut, de har hottub av hyfsad storlek samt att de kan ordna allt med mat och serveringspersonal på plats, verkar smidigt.
Återstår att se hur resultatet blir :)

Skål!