Kul att du hittade hit..... Jag håller helt enkelt på att sälja utBJM:Styger och seemee and save mee som har haft sin verksamhet i Örebro.Sen går dennna epok i graven tyvär.Har i nuläget 3 sorter Gore-tex kvar smaragdgrön rip-stop.svart rip-stop samt grå-svart ripstop.
Det här med vattenpelare är jag lite dålig på men pratade med barbro i går kväll så hon kulle skicka betäckningarna på de olika tygerna till mig men det jag vet är att de tål ett tryck på 10 m.Sen har jag ettt större urval av ett tyg som heter superbretex som är vävt i moesjön i norge.där har jag alla färger och olika tjocka mebran .Sen har jag tejpen så klart.Nått som alla skulle få chans att sy av är en wind stopper från malden mills som är en 3-lagers royalblå svart .Det är nog det finaste tyget av dom alla.Priserna på Bretexen är från 69 kr metern och Gore-texen ligger på 499kr/metern.Jag brukar skicka med bussgods eller posten om man bor långt bort.Hoppas du blev lite klokare.maila eller ring gärna för fler frågor.mvh cecilia