Hejsan et inleg från danmark ..
Jag skal kjöbe en kåta och tenkte köbe en tentipi 9 (safir) men dom kostar myckat - alternativt har jag set på bison tundra 8 ... men onsker at have bund i min tipi ...
MEN da så jag denne en tipi i cotton/hemp .. ? och med innar telt och front porch ...til endast 500£
Tyckar det ar myckat interessant
* Weight - complete with inner - 19Kg
* Weight - without the inner - 14.5Kg
* Inner tent floor area - 3.95m across
* Pack size - 75cm x 33cm
* Hemp/cotton H/H - 1500mm
* PE ground sheet H/H - 3000mm
* No. of doors - 1
* No. of vents - 4
* No. of windows - 2
* Guy lines, plastic buckles and webbing made from recycled post-consumer waste
3 windows ???? va är at sage om fonster i en tipi ...tenker det kunne väre fint me ljus eller utsigt til natten ...
tyvar ar bunden i tipien ikke delbar som i helsport og tentipi så man kan elde med bunden i men det må kunna fixas ....
link til producent med photos av innartelt mm :http://www.greenoutdoor.co.uk/produ...Title=Tipis&productid=128&subpage=photos#info
Jag skal kjöbe en kåta och tenkte köbe en tentipi 9 (safir) men dom kostar myckat - alternativt har jag set på bison tundra 8 ... men onsker at have bund i min tipi ...
MEN da så jag denne en tipi i cotton/hemp .. ? och med innar telt och front porch ...til endast 500£
Tyckar det ar myckat interessant
* Weight - complete with inner - 19Kg
* Weight - without the inner - 14.5Kg
* Inner tent floor area - 3.95m across
* Pack size - 75cm x 33cm
* Hemp/cotton H/H - 1500mm
* PE ground sheet H/H - 3000mm
* No. of doors - 1
* No. of vents - 4
* No. of windows - 2
* Guy lines, plastic buckles and webbing made from recycled post-consumer waste
3 windows ???? va är at sage om fonster i en tipi ...tenker det kunne väre fint me ljus eller utsigt til natten ...
tyvar ar bunden i tipien ikke delbar som i helsport og tentipi så man kan elde med bunden i men det må kunna fixas ....
link til producent med photos av innartelt mm :http://www.greenoutdoor.co.uk/produ...Title=Tipis&productid=128&subpage=photos#info