• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Till peter 1959

Ibland har jag upplevt att den seriösa och tråkiga värld vi lever i stör dig Peter.
Om inga tunga och eller lite utspårade trådar finns är världen tråkig.

Det kan vara så att de finns de som håller med dig.
Jag saknar i varjefall dina smått urspårade inlägg. Får hoppas att du är ute i naturen eller bygger på en ny kamin.

Sitter du hemma och häckar och tycker utsidan är tråkig ger jag dig denna tills det spårar ut igen.
http://brunte-looser.mybrute.com
Så kan du döda några regniga timmar , fick den av min 13 åriga brorson.

Ha det bra.

Björken
 
Han var inloggad i morse så nog lever han alltid.
Men, som sagt var, han har väl inte tid att göra en massa inlägg. Det är alltid minst en vedspis eller en nidteckning som är ogjord:)