theoutdoorshop.com - fraktpriser

Hade tänkt att beställa från ovan nämnda butik, men blev lite snopen över de fraktpriser som anges på hemsidan.
Sweden £33.99

Antar att de använder ett fast pris för all frakt till Sverige, då det står angivet på det sättet.
Känns som ett ohemult pris.
Har bl.a. köpt flugfiskespön från UK, då betalar jag £11 för Royal Mail Airsure, tar tre dgr sedan plingar det på dörren här hemma.

Hade tänkt att beställa från ovan nämnda butik, men blev lite snopen över de fraktpriser som anges på hemsidan.
Sweden £33.99

Antar att de använder ett fast pris för all frakt till Sverige, då det står angivet på det sättet.
Känns som ett ohemult pris.
Har bl.a. köpt flugfiskespön från UK, då betalar jag £11 för Royal Mail Airsure, tar tre dgr sedan plingar det på dörren här hemma.

de har väl bättre marginaler på spöna

Det stämmer, de har ett fast pris som enligt dem själva är oberoende av hur mycket du beställer, det var iaf vad de kunde säga på studs när jag ringde och fråga om just detta. Det måste finnas någon gräns men det lär röra sig om ett antal kg eller riktigt skrymmande kollin så det bästa är att spara alla inköp till ett tillfälle eller gå ihop och beställa. Priserna på produkterna de har är mycket tilltalande.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg