Testpiloter sökes till webbaserat träningsprogram

Hejsan
Jag arbetar som webutvecklare/designer och har byggt ett träningsprogram som heter IronMan. Det är en träningsloggbok där du kan planera och skriva in den träning du utför för. Programmet sammanställer dina prestationer och du kan följa din utveckling, kaloriförbrukning mm mm.

Länk:
http://ironman.primix.se/

Programet är under utveckling och jag vill ha din hjälp att utvärdera det och att komma med förslag på förbättringar, nyutveckling.

Programmet utgår ifrån de tre grenarna i loppet IronMan men det finns ett flertal andra aktiviteter att bokföra. Dessutom finns det en intern poängtävling man kan delta i som går av staplen varje månad.
esök
Så gå in och registrera dig som ny användare eller besök som gäst.

Länk:
http://ironman.primix.se/

Programet fungerar för tillfället endast för IExplorer.

Mvh Stellan
 
Verkar grymt!

Hej!

Detta verkar grymt bra! Har dock bara kört ca 5 minuter innan den kraschade. När jag skulle skapa en ny "Track" så hängde sig Explorer. Jag kör MacOS 8.6 och IE 5.5.

Mvh Martin
 
Super

Det här är ju kanon!

Har rapporterat om lite småfixar som t ex decimaler när man anger banlängd. Det gick bara att ange km som heltal.

En aktivitet kan inte pågå mer än 12 tim, och det är ju för lite för oss som cyklar långlopp. (jotunheimen typ)

Att ha ett val med en lista med bara utvalda träningskompisar att jämföra med skulle främja träningen i mitt cykeljäng.

Annars är iden kanonbra tycker jag.

/Lod
 
Träningsprogram