Terra Weekend Combo Kit

kastrullerna OK

Har kastrullerna och är nöjd. Tror att brännarn e helt OK också (hade en primusbrännare men behövde mindre kastruller). Helt Ok paket skulle jag tro

Jag har Optimuskitet och är mycket nöjd. Jag och frun var ute en vecka med det utan problem, dock inga långkok med potatis och sånt. :) Brännaren sprider bra och fungerar fint även på större kastruller. Man får tänka sig lite för bara eftersom stabiliteten är tveksam med det är ju signifikativt för alla toppmonterade kök.

hejsan!

finns stöd till som man fäster på under sidan av gasolbehållarn har jag sett,men hur bra dom är!?

/pelka

Eftersom jag gillar prylar så har jag testat men den utfällbara trefoten hamnade på dissalistan eftersom jag lyckades ha sönder den ganska snabbt. Lite sned isättning av tuben och så var ena benet av. Klantigt? Jo, kanske det men efter det testet föredrar jag modellen med snöre och två tältpinnar, fungerar klockrent!

Nyss hemkommen från en fjällvandring med EtaExpress. Fungerade kanon, smidig och snabb. Dessutom är jag nöjd med fotstödet! Träffade en annan vandrare som också hade EtaExpress och även han var kanonnöjd.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg