Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Teleskopstavar
- Trådstartare alven
- Start datum
Gipron Sherpa
Jag har ett par Gipron Sherpa.
De är förhållandevis korta hopfällda, vilket var det jag sökte då jag köpte dem (bra om man åker bräda och vill spänna den på säcken). Giprons snabblåsning är just snabb jämfört med olika vridlösningar. Det går snabbt att justera höjden ifall man känner att de har fel längd (tex vid topptur). Hur hårt de skall låsa kan du lätt ställa med en skruv (ifall de ej bär dig då du hänger på dem).
Jag köpte mina på northstar.se för drygt ett år sedan.
Jag har ett par Gipron Sherpa.
De är förhållandevis korta hopfällda, vilket var det jag sökte då jag köpte dem (bra om man åker bräda och vill spänna den på säcken). Giprons snabblåsning är just snabb jämfört med olika vridlösningar. Det går snabbt att justera höjden ifall man känner att de har fel längd (tex vid topptur). Hur hårt de skall låsa kan du lätt ställa med en skruv (ifall de ej bär dig då du hänger på dem).
Re: Gipron Sherpa
Precis vad jag söker, tack! De finns kvar att köpa dessutom
niki; sa:Jag har ett par Gipron Sherpa.
Precis vad jag söker, tack! De finns kvar att köpa dessutom
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg