Tejp för sömmar

Hej allihop. Tänkte höra om det finns någon här som ligger inne med lite 3-lagers tejp för segling av sömmar. Jag köper gärna ca 2 m om det finns tillgängligt.

Mvh Alex

Jo det är sant, men där är man tvungen att köpa 55 m...lite väl mycket för mig som bara behöver försegla sömmarna på 2 ärmar...

ang shelby. /extremtextil

jag har tyvärr bara 2L tejp hemma...
men, nej, du behöver inte köpa 55m, du kan köpa precis så mycket du behöver, varje 0.1m, för 2,2 euro/m. men om du köper en hel rulle på 55m får du 30% rabatt.
sen tillkommer ju frakt...

ser ut som att extremtextil har bättre pris, och jag har för mig att dom kan skicka smågrejer som vanligt brev.

Senast ändrad:
Ok, då är jag med. Tackar så mycket för svaret, funderar på om jag ska beställa från den tyska sidan och är det någon som ligger inne med lite 3-lagers tjep hör gärna av er.

:)

avslutad210712

Gäst
Ok, då är jag med. Tackar så mycket för svaret, funderar på om jag ska beställa från den tyska sidan och är det någon som ligger inne med lite 3-lagers tjep hör gärna av er.

:)

Jag har både 2L och 3L men jag är inte säker på om jag hittar det och jag är inte säker på hur man ser skillnad påå vilket som är vilket även om jag skulle hitta det.

Hehe, ok jag förstår 3 lagers har liksom en tygsida och en plastsida. Medan 2 lagers ser likadan ut på båda sidor har jag för mig.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Brune Var köpa Johnson & Johnson tejp Utrustning allmänt 1

Liknande trådar

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg