TdF 2005 - slutspekulerat

Ähh, Lasse åker äntligen på nöten i år och fastnar dessutom i dopingkontrollen!

Vinner gör Alex "Vino" Vinokourov! Jess Sire!

JD4.jpg

(Nästa år i gult.)

(Och kom nu inte och snacka om en massa amerikanska fuskare nu igen!)

Vino, Vino, Vino!!!

/ G

tigertamjaren; sa:
(Och kom nu inte och snacka om en massa amerikanska fuskare nu igen!)

Vino, Vino, Vino!!!
Han (Tyler) hade ju fått blodtransfusion för att han låtit operera blindtarmen, eller nåt...

Jag håller med om att det vore kul om Vino skulle få vinna. Tyvärr så är väl chansen inte så stor att han får det. "Fettot" drar ju mer publik (=presumptiva tyska telefonkunder).

Basso vore väl inte så tokigt?

Eller Simoni (obs, skämt).

Lasse fokuserar ju på en hel del i år, 1-timmesrekordet, Spring Classics. Kanske att han tappar fokus på TdF?

/Håkan

Håkan K; sa:
Jag håller med om att det vore kul om Vino skulle få vinna. Tyvärr så är väl chansen inte så stor att han får det. "Fettot" drar ju mer publik (=presumptiva tyska telefonkunder).

251647.jpg

02%7E2.jpg

Lika som bär...

(Men jag gillar faktiskt Janne skarpt, han har dessutom den goda smaken att köra i svarta brallor.)

/ G

tigertamjaren; sa:
(Men jag gillar faktiskt Janne skarpt, han har dessutom den goda smaken att köra i svarta brallor.)
Ähh, han gör som han blir tillsagd. (Dessutom kommer han från Dunkeldeutschland, där har de ingen god smak/än mindre än i väst. Fråga Sachsaren, han vet.)

/Håkan

Håkan K; sa:
Basso vore väl inte så tokigt?
Det vore helt OK för mig! Andra personer som skulle kunna stå som segrare är Iban Mayo och Damiano Cunego, om han nu ska köra.
Lasse fokuserar ju på en hel del i år, 1-timmesrekordet, Spring Classics. Kanske att han tappar fokus på TdF?
Det är nog medvetet. Han känner nog att han får svårare och svårare att vara på topp ett helt 3-veckors etapplopp. Ifjol så råkade dock många av de främsta utmanarna ha ännu tuffare att leva upp till förväntningarna. Basso var däremot stark och han kan nog bli ännu vassare i år. Han verkar ha helt rätt inställning och dessutom vara en trevlig prick!

Det stämmer att Basso gör det. Cunego oxå? Vem har egentligen första tjing på Girot Cunego eller "kompisen" Simoni?

Trots det: Basso! Eller Vino (om han fick)!

F.ö. är Cunego stark nog att vinna TdF? Han piskade Simoni senast på Girot, men det är ju inte det samma som att vara speciellt bra...

/Håkan

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
KLAGER Uppladdning inför Le Tour 2005 Långcykling 6
millerflip äventyrscykling 2005 Långcykling 4

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg