Hej,
Misstänker att något kanske har hänt med bildreferenser i Nya Utsidan. Dessa bilder från min egen tråd kom t.ex. med i migreringen:
men jag ser många inlägg där bilderna saknas, som detta i vilket det ska ligga bilder mellan styckena:
/Mats
Misstänker att något kanske har hänt med bildreferenser i Nya Utsidan. Dessa bilder från min egen tråd kom t.ex. med i migreringen:
Hemmabyggd kanotvagn
Inför sommarens paddling på Lagan, som ju inkluderar en hel del lyft förbi de vackra modernistiska kraftverken i Småland, byggde jag en kanotvagn till min Ally (för övrigt en tämligen nyinköpt kanadensare som jag inte är helt nöjd med - men det är en annan historia). Bilderna talar för sig...
www.utsidan.se
men jag ser många inlägg där bilderna saknas, som detta i vilket det ska ligga bilder mellan styckena:
Nu sätter jag kniven i torrdräkten,,,,,,,,,,,,
Jodå, ni läste rätt men det är inte fråga om att avliva den utan att operera den och transplantera lite nya organ på den så den blir ännu bättre än den är. Efter några veckors paddling har jag konstaterat att neoprentätningar är skit, dom håller inte tätt för fem öre utan är snarast ett hån mot...
www.utsidan.se
/Mats