Re: Renodlad jantelag???
Jag har inte varit hær inne på ett tag och har dærmed inte sett att Georg rusade till ræddning
Jag tackar ødmjukast och lovar att återgælda tjænsten
Mvh
/Jakob
sachsaren; sa:...och precis då var vi på vägen in i en idiottråd...
Dags för vite riddaren att kliva på hästen och att inskrida!
Dina frågor, Per, är antagligen retoriska frågor, för det är helt självklart att vi alla och därmed även han Jakob använder industriprodukter på det ena eller det andra viset. Samma sak när det gäller att röra sig enbart till fots.
Jag tycker att Jakob yttrade sig ganska klart om sina avsikter, nämligen att vi alla (han inkluderar sig själv!) borde fundera litet grand på citatet.
Han har ju aldrig någonsin påstått att han sitter på sanningen eller att han är bättre än vi alla. Det enda han gjorde var att han presenterade oss citatet.
Om du känner dig träffad så är detta, ursäkta öppenheten!, ditt problem, inte Jakobs. Skulle Jakob däremot ha sagt att alla Uppsalabor eller varför inte ett visst folk från Centraleuropa är ansvariga för fjällslitaget så skulle jag meddetsamma vända hästen och rida åt det andra hållet, så klart.
Peace.
/Georg
Jag har inte varit hær inne på ett tag och har dærmed inte sett att Georg rusade till ræddning
Jag tackar ødmjukast och lovar att återgælda tjænsten
Mvh
/Jakob