Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Någon som har någon erfarenhet av denna lilla lampa Acecamp LED tent lamp bulb med karbinhake, batteri 3xAAA
fyra ljusläge, var av ett blinkar, är det något att ha ?
Jag har en sådan, den funkar fint på högsta ljusstyrkan. Tyvärr flimrar åtminstone mitt exemplar otrevligt på de lägre ljusstyrkorna. Så jag skulle undvika den.
Den finns en väldigt snarlik variant på Jula. Inte testat men den har ett mer angenämt pris.
Någon som har någon erfarenhet av denna lilla lampa Acecamp LED tent lamp bulb med karbinhake, batteri 3xAAA
fyra ljusläge, var av ett blinkar, är det något att ha ?
Jag hade en ett tag innan jag glömde den i ett vindskydd. Fungerade bra. Och svårt att hitta någon lättare som drivs med aaa som ger samma typ av ljus. Vill egentligen ha en igen men jag har för många lampor redan.
Jag har ofta en liten ”lampskärm” till pannlampan istället, en liten tyvekpåse som jag stoppar in den med så jag får en trevlig lysande boll. Väger mindre, men ibland vill man ha en rejäl myslampa med sig och då är ju denna bra.