Tacka finansiärerna!

Utsidan.se är kalas bra. Ingen tvekan om det. Det vore tråkigt om utsidan skulle gå i graven. Vi som inte betalar (betalat än) borde alltså inte bara tacka de som jobbar med utsidan utan även de som är medlemar och som i dagsläget är de som finansierar denna supersajt. Hellre billigt och kvar än gratis och borta.

(Ska ta och bli medlem nu! Har bara inte fått tummen ur)

clindh

Forumvärd
Vi passar på att tacka alla som bidrar med material också, många lägger ner mycket tid på att svara på andras frågor i forum och det har kommit in en en del bra artiklar via Redaktörsgränssnittet också.

Att det är lite svårt att få 'tummen ur' och betala via Postgirot vet vi om. Vad vore ett smidigare sätt att betala Klubbmedlemskap, för de som nu vill göra så?
SMS och få kostaden på mobilräkningen?
Ringa 0900 och få kostaden på teleräkningen?
Betala med Kreditkort?
Betala via PayPal, direkt aktivering av medlemskap?
Faktura?

clindh; sa:
Vi passar på att tacka alla som bidrar med material också, många lägger ner mycket tid på att svara på andras frågor i forum och det har kommit in en en del bra artiklar via Redaktörsgränssnittet också.

Att det är lite svårt att få 'tummen ur' och betala via Postgirot vet vi om. Vad vore ett smidigare sätt att betala Klubbmedlemskap, för de som nu vill göra så?
SMS och få kostaden på mobilräkningen?
Ringa 0900 och få kostaden på teleräkningen?
Betala med Kreditkort?
Betala via PayPal, direkt aktivering av medlemskap?
Faktura?

Enligt tidigare utsago så är jag emot betalsidor på Internet.. Jag har dock lite dåligt samvete för att jag inte stödjer utsidan(jag e bevisligen ganska aktiv) ekonomiskt.. Sååå, Christer skickar du mig en faktura eller att jag kan betala med kreditkort så skall jag bli medlem!

Jag har ocksa daligt samvete. Hur skall jag gora som bor utomlands och inte har kreditkort(haller dock pa och forsoker bli godkand vilket ar ett h-e i england)gora for att betala?

talthoff

Forumvärd
Freddan75; sa:
Jag har ocksa daligt samvete. Hur skall jag gora som bor utomlands och inte har kreditkort(haller dock pa och forsoker bli godkand vilket ar ett h-e i england)gora for att betala?

Kreditkortslösning står högt på vår önskelista, av flera olika skäl. Jag har hört rykten om att Clindh jobbar på en PayPal lösning ...så håll ut.

-Thomas

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg