Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vill tacka Erik Wirén på Primus som hjälpte mig med en ny reservdel (piezotändare) till mitt ExpressStove Ti kök, då den gamla gick sönder! Nu funkar köket klockrent igen, Tackar!
Fick delen idag! =)
Gillar att den nya piezotändaren har en längre tråd, som man kan dra ut ifall man behöver det med tiden...
Kan bara instämma - Fick för något år sedan ett SeatRest med trasig packning från en internetbutik och mailade Primus och bad dem skicka en ny packning. Istället skickade de utan några som helst frågor ett helt nytt SeatRest. Tack för bra service!!
För några år sedan fick jag besöka deras "hemliga verkstad" när skulle få hjälp att felsöka och åtgärda ett krånglande Omnifuel. Felet avhjälptes smidigt och jag fick en hel påse med reservdelar med mig hem. Fast jag fick dyrt och heligt svära på att inte yppa ett ord om besöket. Speciellt inte alla roliga prylar som jag såg.
Fast nu har det gått några år sedan dess och det finns inte längre någon risk för att jag avslöjar några produkthemligheter
Roligt med företag som är stolta över sina produkter och tar sina kunder på allvar.
För några år sen fick jag ett Primus MF-kök av goda vänner, tyvärr visade det sig att förpackningen var kanibaliserad. Ett trevligt samtal och dagen efter fick jag det som saknades, givetvis gratis. Hatten av för ett rejält företag!