Hej! Jag är nybörjare när dt gäller fotografering men ska köpa en systemkamera med bra kvalité och bra pris(ej för avancerad). En som tar proffsiga bilder och som håller en bit framöver utan att krångla. Ska åka till Luxemburg och Norge om 4 dagar så vill helst köpa kameran innan dess. Först funderade jag på att köpa Nikon D40 men efter lite research på nätet hittade jag ett test i GP på bra kameror. http://www.gp.se/content/1/c6/34/08/20/0420Kompaktkameror.pdf
De betygsatte Canon Powershot G7 som den bästa. Undrar om det finns några kunniga inom foto här på siten som kan hjälpa mig. En tjej som vill utveckla sin kreativa sida.
Ps. Finns det någon bra site som ger tips på bra systemkameror och visar bilder som har tagits av olika kameror? Tack
De betygsatte Canon Powershot G7 som den bästa. Undrar om det finns några kunniga inom foto här på siten som kan hjälpa mig. En tjej som vill utveckla sin kreativa sida.
Ps. Finns det någon bra site som ger tips på bra systemkameror och visar bilder som har tagits av olika kameror? Tack