Sykkel-langtur med bok som resultat

Vil noen være med på langtur på sykkel, med formål å skrive en bok? En bok med masse foto, men gjerne også illustrasjoner. Jeg fotograferer og skriver, og skulle gjerne syklet sammen med noen som skriver og kanskje illustrerer? Min lengste tur syklet jeg sommeren 2000, rundt kanten av Skandinavia, vel sekstusen kilometer på 47 dager. Men telt og utstyr ellers. Den kommende langturen: hvor, når, hvor langt, hvor lenge? Jeg er åpen for det meste, men helst ikke for høye fjell og heller ikke snø! Det fineste området jeg har syklet i var nesten helt flatt, den finske delen av Karelien. Men jeg fikser jo fjell også, hele turen fra Vadsø og sørover i Norge går over mange fjell ... Jeg er nordmann, og bor i Sverige.

Olav
 
Det er nok om du er interessert ...

Det viktigste for å være med på en "sykkelekspedisjon" er at du er interessert i å sykle! Det å lage bok kan vel komme til sånn etter hvert. Dersom noen vil vite mer om hvilke planer jeg har, så gå på min hjemmeside: http://www.laboremus.no/olav, eller send meg en mail: olav@laboremus.no

Olav
 

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg