Hallå!Har ni hört nåt om att Svt ska upp och köra nån dockysåpa runt Kebne.
Tror att jag såg nån glimnt i tv rutan för inte så länge sedan.
Tror att jag såg nån glimnt i tv rutan för inte så länge sedan.
skuggarvet; sa:Men vi har ju Sarek att dra oss till om det blir för påträngande eller.
Ja, näst efter Åre och Gränsen vintertid är väl Kebne brat-tätast i fjällen?skuggarvet; sa:Jag tycker tex att Kebnestationen snart ser ut som Stureplan med alla hippa och modemedvetna personer.
Strykarräven; sa:Jag satt och stank och sög på min choklad.
Strykarräven; sa:Det var som flickan med svavelstickorna: Därinne satt människor och konverserade på bästa vis; diskuterade hur välstekt renfilén var, och om vilket vin som passade till den halstrade rödingen. Jag satt och stank och sög på min choklad.
Kontrasten var total. Ute i mörkret fortsatte jag snubblande längs spängerna mot Nikka.
skuggarvet; sa:Jag hoppas att Staffan skämntar när han ger sig på Anders inlägg.
Håller med dig Anders,kom förbi med benhinneinflamation, hade varit ute ett bra tag och man luktade kanske inte rosor, men blickarna man fick när man skulle betala dom 60 kr för att tälta o annvända lokalerna eller var det 90 kr.
Vad jag menar med vi! Ja jag vet inte riktigt, men det du skrev nyss, att respektera andra för att man luktar lite annurlunda då har du skilnaden på "vi".
Det är klart du med mig skämta aprillo, Mama Mia, hundar börjar tala mat.öringen; sa:Måste jag verkligen förklara att jag skämtade aprillo med Strykarräven?
Med "Vi"-inlägget vile jag bara peta lite på den här vi-och-dom-attityden som ibland dyker upp
[Ändrat av öringen 2005-11-23 kl 17:46]