• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Sundsvall

Hej!

Finns det några trevliga personer som gillar vara ute vandra, paddla eller cykla runt Sundsvall, eller varför inte bara vara ute och prommenera runt Sundsvall någon kväll som vill ha sällskap lite trist gå själv hela tiden och inte få planera sina resor med någon eftersom de jag känner tyvärr inte delar samma intresse.

Hej Thomas!

Ser att det går lite trögt här (vet inte hur många Sundsvallare som faktiskt är med på forumet),
men en väg att gå kan vara att du kollar upp:
http://www.friluftsframjandet.se/sundsvall
annars vet jag att Ljugan har nått gäng forspaddlare, finns även någon förening i Bergeforsen om jag inte minns fel.

Jag hade gärna hakat på ut men har lite fullt upp nu iom att jag kommer att flytta från stan på obestämd tid (blir västsverige, Storbrittanien sedan Spanien).

Hoppas ändå att du kan ha nytta av den informationen och att du hittar lite trevligt folk!

Hej Thomas, bor i S-vall är 28 och känner igen problemet, tar tid att konvertera flickvän osv :)
Men är alltid sugen på äventyr, stora som små så bara kontakta mig och hoppas kemin fungerar :)

Detta är mitt första inlägg här så lite ovan vid sidan än så länge.

Hej! Litet gammalt inlägg, men... Jag bor i Sundsvall i veckorna (veckopendlar) och gillar att gå omkring i skogarna runtom. Nu kommer ju höstmörkret snart, så tiden för kvällsturer är väl rätt begränsad, men om någon känner för en tur nån kväll så är jag gärna med! (Om ålder och kön är irrelevant, alltså... ;) )

Hej! Litet gammalt inlägg, men... Jag bor i Sundsvall i veckorna (veckopendlar) och gillar att gå omkring i skogarna runtom. Nu kommer ju höstmörkret snart, så tiden för kvällsturer är väl rätt begränsad, men om någon känner för en tur nån kväll så är jag gärna med! (Om ålder och kön är irrelevant, alltså... ;) )

Jag och flickvännen tog en tur på 2 mil idag, kanske lite hårt men roligt, men jag skulle vara sugen på att spana in midskogsberget och drömgrottan där osv om du är sugen, dock har ingen av oss bil...

Hej!
Jag var vid Midskogsberget för några veckor sedan med Sundsvalls Klätterklubb och testade att klättra för första gången i mitt liv. Drömgrottan har jag inte sett, men det låter spännande. Tyvärr har jag inte heller bil, men det kanske går bussar?

Till just Midskogsberget är det svårt att ta sig med buss. Vägen dit är inte den mest kommunalt trafikerade. Men kanske går det att lifta med någon klättrare i klubben. Ta kontakt via hemsidan och hör efter.

Hej!
Jag var vid Midskogsberget för några veckor sedan med Sundsvalls Klätterklubb och testade att klättra för första gången i mitt liv. Drömgrottan har jag inte sett, men det låter spännande. Tyvärr har jag inte heller bil, men det kanske går bussar?

Undrar om du träffade på min man och dotter där då? Det borde ha varit vid samma tillfälle.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
qvinnaiy Vänner i Sundsvall Träffar 0
mm123 Umeå Övik Sundsvall Träffar 0
Erik F Multisport/Bergslöpning i Sundsvall Träffar 0

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg