hejsan..
jag köpte i november förra året en Haglöfs Helium i tron om att jag hade hittat den ultimata jackan...
I februari började tejpar lossna och kardborreband var utslitna..
Då mailade jag till haglöfs och jag fich en ny i mitten på mars..
Nu har de "sömlösa fogarna" börjat släppa och kardborrebanden har börjat bli slitna igen...
Kan man med att gå tillbaka till butiken igen och reklamera jagckan en gång till?
Det känns dumt men det är ju tråkigt med en kass jacka för 4500:-...
Tackar på förhand
/Emanuel
jag köpte i november förra året en Haglöfs Helium i tron om att jag hade hittat den ultimata jackan...
I februari började tejpar lossna och kardborreband var utslitna..
Då mailade jag till haglöfs och jag fich en ny i mitten på mars..
Nu har de "sömlösa fogarna" börjat släppa och kardborrebanden har börjat bli slitna igen...
Kan man med att gå tillbaka till butiken igen och reklamera jagckan en gång till?
Det känns dumt men det är ju tråkigt med en kass jacka för 4500:-...
Tackar på förhand
/Emanuel