Ska lacka om en gammal GT-hoj och har därför strippat ner den totalt... Förutom vevlagret!
Trött och småvirrig som jag var (blev tillslut) så tog jag i för kung och fosterland på låsringen och den rörde sig inte ett smack... Orutinerad som jag är trodde jag i min enfald att låsringen alltid satt på samma sida av ramen (vilket den tydligen inte gör).
För att göra en lång historia kort. Jag drog på fel sida och när jag väl började dra på låsringen (den riktiga) så drog jag för hårt och åt fel håll så tänderna sprack och blev smulor...
Problem! Hur ska jag få ur vevlagret? Det finns ju inget att greppa i på låsringen? Och vevlagret vill inte ut...
Tips? Och spar idiotförklaringarna, dom har jag redan gett mig själv...
Trött och småvirrig som jag var (blev tillslut) så tog jag i för kung och fosterland på låsringen och den rörde sig inte ett smack... Orutinerad som jag är trodde jag i min enfald att låsringen alltid satt på samma sida av ramen (vilket den tydligen inte gör).
För att göra en lång historia kort. Jag drog på fel sida och när jag väl började dra på låsringen (den riktiga) så drog jag för hårt och åt fel håll så tänderna sprack och blev smulor...
Problem! Hur ska jag få ur vevlagret? Det finns ju inget att greppa i på låsringen? Och vevlagret vill inte ut...
Tips? Och spar idiotförklaringarna, dom har jag redan gett mig själv...