Måste varit små abborrar Fick ni några kräftor!? Låter som en helt underbar helg, gillar grabbarna sina knivar de fick?
Det var inga bjässar, men helt ok matfisk. Smakade alla tiders. Jajemen fick och åt kräftor med, och killarna gillar knivarna
Måste varit små abborrar Fick ni några kräftor!? Låter som en helt underbar helg, gillar grabbarna sina knivar de fick?
Sicken söting! Vad är det tänkta användningsområdet? Eller går den till samlingen?Eftersom temat är storlek, mitt senaste knivköp, en WESN:
https://www.mukama.com/en/wesn-micro-blade
Den är riktigt välbyggd, gillar den verkligen! Hänger i nyckelknippan. Har inte haft den länge men gissar att den kommer att bli en favorit. Väger nada men presterar rejält för sin storlek.Sicken söting! Vad är det tänkta användningsområdet? Eller går den till samlingen?
Det vill vi absolut inte, du borde bannas från forumet, komma här och vissa upp en arsenal som drar i "villha" tarmen.
Väldigt fina knivar och fodral Lilja, du är verkligen duktig på detta
Jäklars! Det där har du gjort riktigt braTjena gubbar o kvinns . Hittade tillbaks till denna forum efter många års uppehåll . Har dock gjort några knivar ifall ni se eller inte 😊
Tack 😊Jäklars! Det där har du gjort riktigt bra
Märkligt. Sharpmakern är ju svår att göra fel med. Har du andra knivar som är lika hårda som du får vassa? Jag har precis lagt egg med sharpmakern på ett egentillverkat blad som blev rejält hårt. Jag utgick från runt 0,1 mm till hypervass, men det tog över 45 minuter medelst hårt arbete... Jag har dock bara originalstavarna, medium och fin, behöver verkligen skaffa diamant...Nästan alla knivar som jag slipar blir kanonbra, kan t.o.m. raka hår på armen med dom.
Bara min Fällkniven U2 som jag inte lyckas med hur mycket jag än försöker. Undrar vad jag gör för fel? Har diamant, medium, fin och extrafin.
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Stort knivintresse | Utrustning allmänt | 4 | ||
Råd om att sälja stort militärtält | Utrustning allmänt | 8 | ||
Bra led-lampa för stort familjecampingtält? | Utrustning allmänt | 28 | ||
Pannlampan med stort P? | Utrustning allmänt | 34 |