Bosse!
Tråkigt med axeln, men grattis till att ha upptäckt WM1!
Det är en behändig liten kniv!
Jag gillar verkligen din samling av traditionella slipjoints.
Små fina fällisar är aldrig i vägen och jag köpte en Vic Midnight Manager i somras.
Hade den i fickan tillsammans med en Fällkniven U4.
Min fru fick syn på Vic'en och sa "Den där behöver väl inte du!" och satte den på sin nyckelknippa.
Bye, bye, Midnight Manager , hoppas du kommer till nytta!
Apropå SGPS stålet så sabbade jag främre delen av eggen på min F1'a idag, när jag skulle riva en köks stomme.
Det fanns en dold spik i en träbit, som jag försökte skära loss och jag märkte inte spiken förrän efter 7-8 kraftiga snitt.
Det gick att fixa hjälpligt med DC4 brynet, men jag har en hel del slipjobb framför mig nu.
Mikael
Tråkigt med axeln, men grattis till att ha upptäckt WM1!
Det är en behändig liten kniv!
Jag gillar verkligen din samling av traditionella slipjoints.
Små fina fällisar är aldrig i vägen och jag köpte en Vic Midnight Manager i somras.
Hade den i fickan tillsammans med en Fällkniven U4.
Min fru fick syn på Vic'en och sa "Den där behöver väl inte du!" och satte den på sin nyckelknippa.
Bye, bye, Midnight Manager , hoppas du kommer till nytta!
Apropå SGPS stålet så sabbade jag främre delen av eggen på min F1'a idag, när jag skulle riva en köks stomme.
Det fanns en dold spik i en träbit, som jag försökte skära loss och jag märkte inte spiken förrän efter 7-8 kraftiga snitt.
Det gick att fixa hjälpligt med DC4 brynet, men jag har en hel del slipjobb framför mig nu.
Mikael